Tuesday, February 3, 2015

Pasu buat Ummi

Barakallahu lakum.
Allahumma antassalaam waminkassalaam..wailaika ya'udussalam..fahaiyina Robbana bissalaam, waadhilnal jannata darussalaam, Tabarokta wata'alait, Ya zaljalali walikraam buat Wafa Sofea, Wafa Izzara, abi, family UmmiAbi serta muslimin muslimat dirahmati Allah..Amin..

Robbi Habli minassolihin buat anak2 solehah & hafizah yang diredhoi ALLAH Subhanahu wa Taala.. iaitu Wafa Sofea & Wafa Izzara..Amin..Amin..

Aktiviti weekend homescooling kita kali ni Wafa & Zara buat aktiviti bebas..hehe... Ummi baru je pergi mandi & solat, tengok2 diorang dah deco2(sambil duduk atas meja pulak tu..)
Tapi ummi tak marah pun, terharu sangat sebab kakak kata dia buat sepesel(sebut special) untuk ummi... Touching sangat(T,T)

Ummi nak cari bungala...nak letak dalam botol hasil kerja tangan kakak.

Zara buat jugak....penutup botol susu diconteng cantik sangat di mata ummila.. <3 <3
Terima kasih sayang2 ummiAbi... Moga Allah hadiahkan kalian pasu & bunga2 syurga di syurga Firdaus nanti...Ameen..Ameen..Ameen.. (^,^)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...