Tuesday, June 10, 2014

Sanah Helwah Wafa Izzara..You're a whole year young kiddo..

Barakallahu lakum.
Allahumma antassalaam waminkassalaam..wailaika ya'udussalam..fahaiyina Robbana bissalaam, waadhilnal jannata darussalaam, Tabarokta wata'alait, Ya zaljalali walikraam buat Wafa Sofea, Wafa Izzara, abi, family UmmiAbi serta muslimin muslimat dirahmati Allah..Amin..

Robbi Habli minassolihin buat anak2 solehah yang diredhoi ALLAH Subhanahu wa Taala..Wafa Sofea & Wafa Izzara..Amin..Amin..

Sorry...Ana Aasifah... 抱歉 bàoqiàn...Ummi minta maaf sayang.. Entry ini berada dalam draft...huhu. Xperasan..huhu...Maaf ye syg sebab lewat publish.
Sebenarnya birthday Wafa Izzara pada 27April. Sekarang dah Jun. Tapi UmmiAbi tak pernah lupa tau..hehe...Nipun lambat publish sebab termasuk dalam draft.

Sanah Helwah sayang ummi..Abi..& kakak.. Kami sayang awak ketat2.. (^,^)



Dah besar dah anak ummi ni. May Allah SWT bless you with everything you desire the most. Alhamdulillah..Allah sent us(UmmiAbi) a special gift twice(so far). The gifts, that filled our existence with love, joy and happiness. That gifts was everything. That gift was you & your sister. Both of u are everything to both of us. and............................

today Zara turn 1 already. Happy Birthday my little girl!Time flies....we(UmmiAbi & kakak) have always tried to give you the best. We know that life is not always perfect, but we always taught you to take the good and learn from the rest.

UmmiAbi & kakak sentiasa doakan Zara...Terima kasih kerana selalu menggelikan hati kami..Ceriakan hidup kami... Awak kelakar okay...hehe.. Kakak selalu tergelak tengok gelagat Zara.. 2nd child memang pelawak ek?hihi

Ummi doakan Zara menjadi anak yang solehah, mendengar kata, seorang yang sukakan ilmu, mudah menyerap ilmu samada ilmu akhirat ataupun ilmu takwil..Moga dirimu sentiasa dalam keberkatan & keredhaan Allah SWT. Moga Allah sentiasa berikan kesihatan yang baik..Allah sentiasa melindungimu sayang..
Moga Allah mudahkan rezeki & jodoh Zara. Ummi doakan Zara dapat menjadi isteri solehah buat insan bergelar suami soleh untukmu suatu hari nanti..yang amat mencintaimu hingga jannah..
Allahu Ameen..Ameen..Amen...

Oh ya...Zara baru je tumbuh 2 batang gigi(Menapak untuk berjalan dah 2,3langkah)...Bagus anak ummi... Takpe sayang...UmmiAbi follow je perkembangan Zara...Setiap hari ada je usaha Zara. Tapi...Zara suka sangat bab memanjat. Suka panjat tangga, meja, cabinet, kerusi, pagar tangga pun nak panjat..Pastu tersengih2..heheee. Comey...Tapi selalu buat jantung ummi nak gugur sebab dalam sekelip mata berada di tingkat atas, berada di atas cabinet etc..Hehee..Ummi kena gilir2 dengan abi observing Zara .... (^,^)


Memandangkan Wafa Izzara baru tumbuh 2 batang gigi & tidak diperkenalkan dengan sebarang manisan lagi buat masa ini so NO cake but, Ummi buat roti sebagai pengganti kek. Zara memang suka roti so ummi buat roti kegemaran Zara ye..

Alhamdulillah..She loves it... Syukur pada Allah, roti organik ummi buat kali ini gebu-gebas sperti mengetahui niat murni ummi untuk meraikan si cilik ini...(hehe..ummi angkat bakul sendiri ke?Jangan marah)

2 comments:

Aneez Jaafar said...

selamat hari lahir wafa izzara.. mwah!! semoga jadi anak solehah... bahagia dunia akhirat.. :)

UmmiAbi said...

Mwahh...TQ aunty Neez... Allahu Amin...Terima kasih kerana mendoakan Zara :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...