Friday, February 7, 2014

Port terbaik Wafa Izzara

Barakallahu lakum.
Allahumma antassalaam waminkassalaam..wailaika ya'udussalam..fahaiyina Robbana bissalaam, waadhilnal jannata darussalaam, Tabarokta wata'alait, Ya zaljalali walikraam buat Wafa Sofea, Wafa Izzara, abi, family UmmiAbi serta muslimin muslimat dirahmati Allah..Amin..

Robbi Habli minassolihin buat Wafa Sofea & Wafa Izzara..Amin..Amin..

Hi dear...Ummi nak story tentang hobi adik zara. Sejak dah teror meniarap ni laju je dia menyusup ke tempat-tempat yang boleh dia menyelit..
Kalau dulu kakak Wafa Sofea ada port yang dia suka, Wafa Izzara pun nak jugak...hihii

Ohya, ada 1 lagi port yang dia suka pergi, belakang langsir kat sliding door. Huhu..dah 2X ummi x jumpa dia kalau Wafa Izzara masuk dalam tu...huhu. Sekarang ummi akan ikat langsir tu..Fobia ummi tiba2 dia hilang..(T,T)~adess*sigh*

2 comments:

Izan Ishak said...

wafa izzara dah pandai meniarap ye. seronok tu dok bawah meja camtu...nyaman je agaknya...

UmmiAbi said...

Hihi..suka betul meniarap kat celah2 tempat yg susah nk kuar. Selalu tersepit..hehee(^,^)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...