Thursday, October 10, 2013

Tukar Header blog

Barakallahu lakum.
Allahumma antassalaam waminkassalaam..wailaika ya'udussalam..fahaiyina Robbana bissalaam, waadhilnal jannata darussalaam, Tabarokta wata'alait, Ya zaljalali walikraam buat Wafa Sofea, Wafa Izzara, abi, family UmmiAbi serta muslimin muslimat dirahmati Allah..Amin..

Robbi Habli minassolihin buat Wafa Sofea & Wafa Izzara..Amin..Amin..


Hi dear...
Arini ummi buat header baru bersempena ummiabi dah ada 2 permata hati..Hehee..

Kalau sebelum ni ummi punya header seperti di bawah:
All about mujahidah sulung---Wafa Sofea
So, arini tukar kepada.......
Tahun 2013~bermula kisah2 2 beradik ni...Wafa Sofea & Wafa Izzara
Actually header asal macam ni...
Tapi ummi tak reti nak adjust width header ni..Asyiklah ke tepi..huhu...

Xpelah...janji ada 2 gambar anak-anak ummi ni. Ni je gambar yang ok... Susah betul ummi nak snap gambar mereka berdua. Bila si kakak dah ok, gambar adik pulak blur & sebaliknya.hehee

Notaummi: Kalau sesiapa yang singgah sini baca/terbaca doa2/perkataan baik2 buat anak-anak ummi dalam blog ini, ummi ucapkan ribuan terima kasih. Jazakillah wa jazakallah buat anda semua kerana mendoakan anak-anak ummi... Moga Allah membalasnya... (^,^)

5 comments:

mama amir said...

Alhamdulillah, dah dua orang bidadari umi...^_^

Kenit Cinonet said...

Alololo comeinye mujahidah2 ummi. Dan header baru ni memang cantik dan sesuai :)

UmmiAbi said...

Mama amir:
Alhamdulillah...time flies..cpt je rasa kan..:)

Kenit:
Ok ke kenit? Ummi cubaan2 je tukar2 header ni..hehe

Ummu Muhammad said...

muge membesar sebagai srikandi kesaynngan Allah & Ar-Rasul! makcik syg wafa sofea dan wafa izzara krn Allah! ;)

UmmiAbi said...

Ummu Muhammad:
Amin..Amin..Amin..
Takbir!!!
Wafas: Shayang makcik gak lillahi taala.. (^,^)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...