Tuesday, July 23, 2013

WW#20~EEeee..dapat dia, memang ummi lenyek..huhu~





Notaummi:

Terkejut ummi bila amik Wafa & Zara kat umah BS Jumaat lepas. Geram kat NYAMUK tu. Sejuk hati bila BS berkali-kali mohon maaf. Dia cakap akhir2 ni umah dia banyak nyamuk, tapi dia dah beli 'essence' penghalau nyamuk & mosquito patch repellent untuk Zara.Huhu...Sian anak ummi.. Ummiabi xtido nak make sure nyamuk x gigit anak2 ummi. Alih2, kat umah BS diserangnya.. Sedih ummi..

AWAS!!!Jagalah awak cik nyamuk...Rase nak lenyek2 je..huhu(T,T)

Grrrrr.... -,-
Balik ni ummi nak ikhtiar cari pokok ni...
Harap adela kat nursery BBR tu...

4 comments:

Kenit Cinonet said...

Allahurobbi..kesian Zara penuh satu muka ngan gigitan nyamuk.

Ummi, kenit pernah tanam pokok halau nyamuk ni dulu. Kenit tanam rapat2 dan bila dia dah kuar daun, dia akan kuarkan bau. Alhamdulillah nyamuk jarang nak dekat hehe.

Ummi, sapukan vicks pada kesan gigitan tu, insyaAllah akan ilang gatal dan bintat mereah tu.

Zee Suhaini said...

banyaknya kesan gigitan tu..kesian zara..

UmmiAbi said...

Kenit:
Kenit bli harga brp pokok tu?Ummiabi mmg nak cri sgt pokok tu..Hrp jumpala.. Pokok jeramin kn nama dia?Nnt ummiabi usaha cari..huhu. Umah kitorang xde sangat nyamuk, umah bs lak banyak. Nk beli pokok bg kat bslah ni..huhu

UmmiAbi said...

Zee:
Byk kan..Harini makin bertambah,nyamuk tu wat kenduri ape..huhu, mesti gatal kan..Kita yg nyamuk gigit sekor pn dah gatal sangat..huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...