Wednesday, September 5, 2012

Siapa yang ambil???

Barakallahu lakum.
Semalam ummi belek2 gallery dlm hp ummi ni...
Nampak 1 gambar wafa masa weekend haritu...
Ummi cakap kat abi"Eh, ni pic wafa masa bangun tido weekend haritu...Abi ambil ye?patutlah dia senyum...hehe"
Abi: "Eh...takde pulak abi ambik...,kan masa tu kita berdua kat bawah,wafa ngah tido kat atas?"
Ummi: "Habis tu, ni sapa yang snap?siap senyum lagi...abi jangan buat ummi takut..huhu.."
Abi: "seriously..memang abi x ambik...Xpela..wafa senyum,bukan nangis, maksudnya "makhluk baik" yang ambik kot..hee"
Ummi: "Abi ni...seriousla...meremang dah bulu roma ummi...huhu.."

Nota ummi:
Bukan ummi juga yang snap pic ni..tapi siapa????????Dalam rumah hanya kami bertiga je.. Ummi still wondering ni...hati berdegup kencang juga..huhu... Balik ni nak tanya abi sekali lagi...betul ke bukan abi yang ambik???huhu.....(Tah2, abi sengaja nak kenakan ummi tak?or memang abi tak snap???)huhuhuhu....(wondering...)

2 comments:

IntaNBerliaN said...

eh, kalu bkn awk n hubby yg ambik.. sape ambik.. sy plak yg tiba2 meremang bulu roma.. huhuu

UmmiAbi said...

Abinya yang sengaja kenakan ummi...huhu...Memang nak kena cubit kan?hehe...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...