Monday, September 3, 2012

Pizza abi..


Jom makan pizza...Ni hasil tangan abi...Ummi ada cakap kat abi,nak naikkan berat badan, sebelum ni abi ada wat supper sandwich..kali ni berat sket..
So,pas makan nasi, abi cakap ni dessert untuk supper ummi...(Dessert camni??Jangan nanti ummi terlebih berat badan sudah...hehe)
By the way, tq so much abi...nyummy...

7 comments:

dyabunga said...

nampak sedap lah..nk sikit

UmmiAbi said...

Dyabunga:
Memang sedap..lebih2 lg makan time panas...tapi abi wat campak2 je ni,pun nmpak sedap kan..?hehe

Ummu Muhammad said...

wah ummi nk naik berat..kite nk turunkan berat..fuhh peluh nak turunkan berat da tue T_T

UmmiAbi said...

Ummu Muhammad:
Tulaa...ummu,ummi kuruslah...bg tips sket cmner nk naikkn berat?hehe..

IntaNBerliaN said...

SEDAPNYA.. saya mmg suka mkn macam2 ni.. tu yg berat melambung2 naik tu.. hehhe

UmmiAbi said...

IntanBerlian:
Hehe...nak berat mcm k'ina gak.. Kena sruh hubby wat selalu ni..;)

Anonymous said...

Rajinnya en.suami..Untung awak.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...