Monday, September 24, 2012

Kepompong kegemaran wafa

Barakallahu lakum.
Hi dear...
2,3 hari lepas Wafa Sofea demam n selesema sket(Gigi geraham 4 batang kuar serentak,cian dia..huhu). Tapi anak ummi ni kuat..Langsung tak merengek tapi ada tambahan "fe'el" baru...
Semua perkara dia nk buat dalam "kepompong". "Kepompong" yang ummi maksudkan ialah tudung saji...huhu. Kalau nak makan, dia tarik ummi suruh letak pinggan dalam tu.. Kadang-kadang dah get ready dalam tu..hehe..macam2 anak ummi soorang ni..;))


Amboi..sukernyerr....:)
Macam-macam dia buat dalam ni..bukan makan je tau...

Hehe...rajin x sayer study??Tapi semestinya dalam kepompong kegemaran sayer...Nak join??;)


6 comments:

Yana Aina said...

alolooo .. comelnya ^^

Sue-Rya Qistina said...

ya ampun..serius comel perangai wafa ni tau. nk marah pun x jadi kan. hehehehe

UmmiAbi said...

Hehe...dia memang aunty. Suker wat benda yg unexpected...tp mencuit hati ummiabi..hihi..;)

IntaNBerliaN said...

hihii study pun dlm kepompong yer.. :-)

saya afi said...

Ishh comellll sangattt!

Tudung saji pon tudung sajila kan,haha. Comell

Izan Ishak said...

alolo... sukanya dia dok dlm kepompong tu~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...