Thursday, July 26, 2012

Selamatkah tukar baju dalam fitting room???



Mesej ini sangat penting untuk anak-anak gadis / wanita yang menukar pakaian di pasaraya/pusat beli belah(Dalam fitting room)...

Hanya menjalankan ujian mudah ini: Letakkan hujung kuku anda terhadap permukaan reflektif dan jika terdapat GAP antara kuku anda dan imej kuku, maka ia adalah cermin ASLI. Walau bagaimanapun, jika kuku anda TERUS menyentuh imej anda, BERHATI-HATI..ITU CERMIN TEMBUS..ADA YANG SEDANG MEMERHATIKAN ANDA MENUKAR PAKAIAN

Jadi ingat, setiap kali anda melihat cermin untuk menyalin pakaian,buat "ujian kuku." ambil masa seminit je nak buat ujian ni.

3 comments:

Sue-Rya Qistina said...

owh takutnya kan. bahaya la diorg ni. org salin baju pun nak ngintai. dah xde kerja lain agaknya. huhu

UmmiAbi said...

Tula...huhu...ni orang memang xde kje..So,kita sebagai org prmpuan kne sntiasa brhati-hati..:)

IntaNBerliaN said...

ooo maksudnya kita nak kne guna jari kita letak dekat cermin la kan...

bahaya jugak ni.. mmg patut buat dulu ni.. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...