Thursday, May 24, 2012

Dah kena pagar

Barakallahu lakum.
Wafa Sofea sejak dah dapat kaki, means dah boleh jalan ni asyik nak naik tangga... So, abi pun letak pagar supaya kejadian terjatuh tangga tidak berlaku..Sediakan payung sebelum hujan...:)
Tapi bila dah ada pagar ni, seronok pulak dia dok kat pagar tu...Siap gegar-gegarkan pagar tu...konon nak bukalah..hehe
Wafa: Hmm..lau masuk kat tepi muat x?
Pagar ni just for safety purpose.. Ummiabi tak risau sangat kalau wafa berjalan ke tangga...coz dah de smart tag...eh, smart gate..hehe..smart ker?

3 comments:

Izan Ishak said...

pandai dah wafa main gegar2 pagar tu...bijaknya dia...

UmmiAbi said...

Hehe...skrang dia gayut kt pagar tu plak ummi izan...heh~

IntaNBerliaN said...

wah... pagar ni nampak mcm best je.. tp tu la, budak2 mmg suka main gegar2 pagar lak kan.. heheh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...