Thursday, January 5, 2012

Bikin panas jer..

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
Barakallahulakum..

Hmmm..hampir sebulan family ummi menghadap benda ni jer... Sedap memang sedap.Lau x namanya bukan RAJA BUAH.. Abi memang ari2 mesti kopek,xjemu2. Ummi lak,dh terhidang depan mata kn..?hehe..apalagi....? Tambahan pula, that's my milk booster u know..Lau ummi makan durian, memang meriahla EBM(expressed Breast Milk) ummi. Alhamdulillah.. Ya mateen..Ya mateen..
Tokki(ayah abi) yang tanam dulu..tapi yang sempat merasa, anak2 dan cucu2nya. Trima kasih tokki...kerana hasil tangan tokki,kami dapat merasa buah-buahan free yang enak2..:) Ada banyak lagi yang xluruh lagi. Bagusla,nanti lagi banyak abi makan..hehe.
So,lau dalam sebulan asyik menghadap durian je...badan dah mula panas2 bahang.. Tido malam pun dah xlena..tekak dah rasa perit. Ummi, Abi & Wafa...(huhu..sian wafa terkena bias sekali sebab she's breastfeeding--maafkan ummi sayang). Kitorang kena minum air banyak2 mulai harini...Wafa pun kena paksa minum walaupun dia bukan penggemar air masak(sangat susah nak bg dia air masak okke..tutup mulut rapat2,lau masuk dalam mulut pun,dia sembur balik..huhu).
Pasni, ummi kena lebih berhati-hati dalam pemilihan makanan terutama makanan yang panas bahang macam Raja kapur buah ni..huhu..
K,ummi nak layan penyejuk badan plak ni..Skali minum 2 botol untuk melawan balik pemanas badan dek raja buah tu..

2 comments:

BeloG MTT said...

Nakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ! :P

UmmiAbi said...

Sis minat Raja Buah jgk ke? Sekarang dh murah ummi tgk..5bijik rm10 pn ade.. Tp nanti bl makan, minum air byk2 taw..Nt jd mcm ummi sekeluarga-->kepanasan..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...